Angocoellum speglas iakttagelse enhet
Vad som hände var den första (och enda) syn på gevär var lite lägre än där mitt huvud är när firing geväret så när jag tittade på det där var en subtil vinkeln mellan där jag var ute och var själva tunnan pekar. På extrema kort räckvidd detta var inte mycket av ett problem men om jag flyttade ca 15-20 fot tillbaka (fortfarande ganska korta tanke på utbudet av gevär) jag måste sikta geväret ca 8 inches lägre än där jag ville ha min projektilen att slå. (I min video på det andra projektet jag skjuta på en del av palmträdet med spraypaint. Jag slog mitt utan problem men jag var tvungen att peka synen på botten av utanför cirkeln för att slå till mitten)
Naturligtvis behövde jag göra något åt detta sedan flytta framåt eller bakåt skulle påverka målet och även detta är bra för bågskytte, ett gevär borde vara mer konsekvent.
Vad jag beslutat att göra var att studsa min siktlinje bort av två speglar så att till slut hade jag, i praktiken en horisontell linje från synen att mitt öga i stället för den vinklade.
Detta är allt gott och väl men det finns fortfarande frågan om ser ut... Jag kunde inte bara slap ett par speglar på och kalla det avslutas så efter att få grunderna utformade jag såg till att göra ett par saker att hålla med steampunk-tema.
Om du gillar denna vänligen betygsätta och kommentera! Om inte, låt mig veta vad du tycker att jag borde göra annorlunda så att jag kan förbättra i framtiden strävanden!''
Följ med mig nu och jag kommer att visa dig hur jag gjorde detta och hur du kan använda den för att utveckla din egen!