Djur spel 1,0
- Skapa ett nytt textdokument
- Spara den som "bat"
- Kopiera koden och klistra in den i kommandofilen
Kod:
ECHO off
läget con cols = 300
läget con rader = 300
titeln djur spel
gå till start
: start
färg 79
CLS
ställa in /p en = namn:
gå till aop
: aop
CLS
ECHO 1) eagle
ECHO 2) pantern
ECHO 3) varg
ECHO 4) jätte orm
ECHO 5) pingvin
ställa in /p c = djur typ:
om %c % == 1 goto eagle
om %c % == 2 gå till panther
om %c % == 3 gå till wolf
om %c % == 4 goto orm
om %c % == 5 goto pingvin
om %c % == mika goto baby
om %c % == boo goto boo
om %c % == fox goto fox
om %c % == "" gå till start
om inte c == %c % gå till aop
: wat
CLS
Ange /p b = djur namn:
pausa
ställa in/a fokus = 2
Ställ in/a pengar = 0
Ange/a animallvl = (% lvl % + 3)
Ange prize1 = 0
gå till cityop
: cityop
CLS
ECHO 1) hem
ECHO 2) strid
ECHO 3) turnering
ECHO 4) uppgradera ditt djur
Ställ in /p op = VΣlj ett alternativ:
om op % == 1 goto hem
om op % == 2 goto load1
om op % == 3 gå till load2
om op % == 4 goto uppgraderingar
om op % == mika set/a pengar += 101
: load1
CLS
ECHO påfyllnings...
ping -w 192.168.1.22 09 > nul
gå till strid
: load2
CLS
ECHO påfyllnings...
ping -w 192.168.1.22 09 > nul
gå till turneringen
: hem
Ange/a animallvl = % lvl % + 3
CLS
ECHO % en %
ECHO lvl(%lvl%)
ECHO bal(%money%)
ECHO djur (%b % %c %)
ECHO animallvl(%animallvl%)
pausa
gå till cityop
: strid
SETLOCAL ENABLEDELAYEDEXPANSION
Ange/a r = % slumpmässiga % % 16 + 1
:: dob Bob lob mob rapa woho
om '%r %' == '0' ()
ställa in vilda = dob
Ange wildlvl = 2
gå till battle1
)
om "%r %" == "1" ()
ställa in vilda = Bob
Ange wildlvl = 3
gå till battle1
)
om '%r %' == '2' ()
ställa in vilda = slusk
Ange wildlvl = 3
gå till battle1
)
om '%r %' == '3' ()
ställa in vilda = klump
Ange wildlvl = 4
gå till battle1
)
om '%r %' == '4' ()
ställa in vilda = rapa
Ange wildlvl = 5
gå till battle1
)
om "%r %" == "5" ()
ställa in vilda = ve ho
Ange wildlvl = 20
gå till battle1
)
om '%r %' == '6' ()
ställa in vilda = fluffig
Ange wildlvl = 50
gå till battle1
)
om '%r %' == '7' ()
ställa in vilda = snoopy
Ange wildlvl = 4
gå till battle1
)
om '%r %' == '8' ()
ställa in vilda = nudel
Ange wildlvl = 3
gå till battle1
)
om '%r %' == '9' ()
ställa in vilda = MiKaChU!!
Ange wildlvl = random %
gå till battle1
)
om '%r %' == '10' ()
ställa in vilda = donut
Ange wildlvl = 7
gå till battle1
)
om "%r %" == "11" ()
ställa in vilda = ploopy
Ange wildlvl = 7
gå till battle1
)
om '%r %' == '12' ()
ställa in vilda = Elvira
Ange wildlvl = 6
gå till battle1
)
om "%r %" == "13" ()
ställa in vilda = äpple
Ange wildlvl = 0,1
gå till battle1
)
om '%r %' == '14' ()
ställa in vilda = ^ ^ POODY ^ ^
Ange wildlvl = random %
gå till battle1
)
om '%r %' == '15' ()
ställa in vilda = hubble * bubbla
Ange wildlvl = 19
gå till battle1
)
om '%r %' == "16" ()
ställa in vilda = helig ko
Ange wildlvl = 30
gå till battle1
)
om "%r %" == "17" ()
ställa in vilda = lynnig
Ange wildlvl = 1
gå till battle1
)
: battle1
Ange/a wildhp = % wildlvl % * 5
Ange/a wildat = % wildlvl % * 2
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till battle2
: battle2
om % wildhp % lss 0 goto vinner
om % animalhp % lss 0 goto lös
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
CLS
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % wildhp % % vilda % % wildlvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO.
ECHO.
ECHO.
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % animalhp % % b % % animallvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO 1) % at1%
Upprepa 2) % at2%
ECHO 3) springa
Ställ in /p bat = VΣlj ett alternativ:
om % bat % == 1 goto bat1
om % bat % == 2 goto bat2
om % bat % == 3 gå till cityop
: bat1
Ange/a wildhp-= % at1%
Ange/a animalhp-= % wildat %
gå till battle2
: bat2
Ange/a wildhp-= % at2
Ange/a animalhp-= % wildat %
gå till battle2
: vinna
Ange/a lvl = % lvl % + (% wildlvl % /3)
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
Ange/a wildhp = % wildlvl % * 5
Set/a pengar += % wildlvl % * 3
CLS
ECHO du vinner!
pausa
gå till cityop
: lös
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
Ange/a wildhp = % wildlvl % * 5
CLS
ECHO du lös!
pausa
gå till cityop
: örn
ställa in c = örn
ställa in at1 = svep
ställa in at2 = screech
ställa in lvl = 1
Set/a svep = % animallvl % * 2
Set/a screech = % animallvl % * 2
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till wat
: panther
ställa in c = panther
ställa in at1 = kasta
ställa in at2 = klo
ställa in lvl = 1
Set/a pounce = % animallvl % * 2
Set/a klo = % animallvl % * 2
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till wat
: varg
ställa in c = varg
ställa in at1 = howl
ställa in at2 = bita
ställa in lvl = 1
Set/a howl = % animallvl % * 2
Ange/a bite = % animallvl % * 2
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till wat
: orm
ställa in c = orm
ställa in at1 = huggtänder
ställa in at2 = venom
ställa in lvl = 1
Ange/a huggtänder = % animallvl % * 2
Ange/a venom = % animallvl % * 2
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till wat
: pingvin
ställa in c = pingvin
ställa in at1 = fliper
ställa in at2 = ice_slide
ställa in lvl = 1
Ange/a fliper = % animallvl % * 2
Ange/a ice_slide = % animallvl % * 2
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till wat
: baby
ställa in c = baby
ställa in at1 = vin
ställa in at2 = cry
ställa in lvl = 10000000
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till wat
: fox
ställa in c = fox
ställa in at1 = smyga
ställa in at2 = håla
ställa in lvl = 3
Set/a smyga = % animallvl % * 3
Set/a håla = % animallvl % * 3
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till wat
: boo
ställa in c = boo
ställa in lvl = 10000000
ställa in at1 = boo
ställa in at2 = hoo
Ange/a boo = % animallvl % * 2
Ange/a hoo = % animallvl % * 2
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till wat
: uppgraderingar
CLS
om % pengar % gtr 100 goto up1
om % pengar % lss 100 goto notmoney
: notmoney
CLS
Upprepa inte tillräckligt m0ney
pausa
gå till cityop
: goodtogo
CLS
ECHO tack för att ni kom!
pausa
gå till cityop
: up1
ECHO 1) uppgradering % at1%
Upprepa 2) uppgradering % at2%
ECHO 3) ledighet
ställa in /p uop1 = Välj ett alternativ:
om % uop1% == 1 goto upop
om % uop1% == 2 goto up2op
om % uop1% == 3 gå till cityop
om inte % uop1% == uop1 goto uppgraderingar
: upop
om %c % == eagle goto upa
om %c % == panther goto upb
om %c % == varg goto upc
om %c % == orm goto upd
om %c % == pingvin goto upe
om %c % == fox goto upf
: up2op
om %c % == eagle goto upa2
om %c % == panther goto upb2
om %c % == varg goto upc2
om %c % == orm goto upd2
om %c % == pingvin goto upe2
om %c % == fox goto upf2
: upa
CLS
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at1 = floop
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: upb
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at1 = furry_leap
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: upc
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at1 = moon_howl
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: upd
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at1 = tygla
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: upe
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at1 = Wåhlin
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: upf
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at1 = stealth
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: upa2
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at2 = sonic_screech
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: upb2
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at2 = jungle_scratch
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: upc2
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at2 = moon_claws
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: upd2
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at2 = förlama
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: upe2
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at2 = glaciär
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: upf2
ställa in/a fokus = % fokus % + 2
ställa in at2 = callbabyfoxes
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
Set/a pengar-= 100
gå till goodtogo
: twin
Ange/a lvl += (% tlvl % / 3)
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Set/a pengar += % tlvl % * 3
Ange/a prize1 = % prize1% + 1
CLS
ECHO du vinner!
pausa
gå till cityop
: turnering
Ange/a testat = % tlvl % * 2
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
gå till turnop
: turnop
om % prize1% == 0 gå till d1
om % prize1% == 1 goto d2
om % prize1% == 2 gå till d3
om % prize1% == 3 gå till d4
om % prize1% == 4 gå till d5
om % prize1% == 5 goto d6
om % prize1% == 6 goto d7
om % prize1% == 7 goto d8
om % prize1% == 8 goto d9
om % prize1% == 9 goto d10
om % prize1% gtr 9 gå till d11
: d1
Ställ t1 = stormig höken
Ange tlvl = 23
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till test1
: d2
ställa in t2 = Zink i leapord
Ange tlvl = 34
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till test2
: d3
ställa in t3 = Boty coyote
Ange tlvl = 45
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till test3
: d4
ställa in t4 = Borse polorbear
Ange tlvl = 57
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till test4
: d5
ställa in t5 = Snoorp gecko
Ange tlvl = 78
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till test5
: d6
ställa in t6 = Daphy delfinen
Ange tlvl = 93
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till test6
: d7
ställa in t7 = Goomba octapus
Ange tlvl = 80
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till test7
: d8
ställa in t8 = Jakops giraff
Ange tlvl = 130
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till test8
: d9
ställa in t9 = Lady nyckelpiga
Ange tlvl = 300
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till test9
: d10
ställa in t10 = Germy bakterien
Ange tlvl = 666
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till test10
: d11
ställa in t10 = Poody poodian
Ange/a tlvl = random % * 10
Ange/a thp = % tlvl % * 5
Ange/a animalhp = % animallvl % * 5
gå till test10
: test1
om % thp % lss 0 gå till twin
om % animalhp % lss 0 goto lös
CLS
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % thp % % t1% % tlvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO.
ECHO.
ECHO.
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % animalhp % % b % % animallvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO 1) % at1%
Upprepa 2) % at2%
ECHO 3) springa
Ställ in /p topp = VΣlj ett alternativ:
om % top % == 1 goto tat1
om % top % == 2 goto tat1
om % top % == 3 gå till cityop
: test2
om % thp % lss 0 gå till twin
om % animalhp % lss 0 goto lös
CLS
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % thp % % t2% % tlvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO.
ECHO.
ECHO.
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % animalhp % % b % % animallvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO 1) % at1%
Upprepa 2) % at2%
ECHO 3) springa
Ställ in /p topp = VΣlj ett alternativ:
om % top % == 1 goto tat2
om % top % == 2 goto tat2
om % top % == 3 gå till cityop:test3
om % thp % lss 0 gå till twin
om % animalhp % lss 0 goto lös
CLS
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % thp % % t3% % tlvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO.
ECHO.
ECHO.
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % animalhp % % b % % animallvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO 1) % at1%
Upprepa 2) % at2%
ECHO 3) springa
Ställ in /p topp = VΣlj ett alternativ:
om % top % == 1 goto tat3
om % top % == 2 goto tat3
om % top % == 3 gå till cityop
: test4
om % thp % lss 0 gå till twin
om % animalhp % lss 0 goto lös
CLS
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % thp % % t4% % tlvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO.
ECHO.
ECHO.
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % animalhp % % b % % animallvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO 1) % at1%
Upprepa 2) % at2%
ECHO 3) springa
Ställ in /p topp = VΣlj ett alternativ:
om % top % == 1 goto tat4
om % top % == 2 goto tat4
om % top % == 3 gå till cityop
: test5
om % thp % lss 0 gå till twin
om % animalhp % lss 0 goto lös
CLS
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % thp % % t5% % tlvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO.
ECHO.
ECHO.
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % animalhp % % b % % animallvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO 1) % at1%
Upprepa 2) % at2%
ECHO 3) springa
Ställ in /p topp = VΣlj ett alternativ:
om % top % == 1 goto tat5
om % top % == 2 goto tat5
om % top % == 3 gå till cityop:test6
om % thp % lss 0 gå till twin
om % animalhp % lss 0 goto lös
CLS
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % thp % % t6% % tlvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO.
ECHO.
ECHO.
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % animalhp % % b % % animallvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO 1) % at1%
Upprepa 2) % at2%
ECHO 3) springa
Ställ in /p topp = VΣlj ett alternativ:
om % top % == 1 goto tat6
om % top % == 2 goto tat6
om % top % == 3 gå till cityop
: test7
om % thp % lss 0 gå till twin
om % animalhp % lss 0 goto lös
CLS
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % thp % % t7% % tlvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO.
ECHO.
ECHO.
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % animalhp % % b % % animallvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO 1) % at1%
Upprepa 2) % at2%
ECHO 3) springa
Ställ in /p topp = VΣlj ett alternativ:
om % top % == 1 goto tat7
om % top % == 2 goto tat7
om % top % == 3 gå till cityop
: test8
om % thp % lss 0 gå till twin
om % animalhp % lss 0 goto lös
CLS
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % thp % % t8% % tlvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO.
ECHO.
ECHO.
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % animalhp % % b % % animallvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO 1) % at1%
Upprepa 2) % at2%
ECHO 3) springa
Ställ in /p topp = VΣlj ett alternativ:
om % top % == 1 goto tat8
om % top % == 2 goto tat8
om % top % == 3 gå till cityop
: test9
om % thp % lss 0 gå till twin
om % animalhp % lss 0 goto lös
CLS
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % thp % % t9% % tlvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO.
ECHO.
ECHO.
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % animalhp % % b % % animallvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO 1) % at1%
Upprepa 2) % at2%
ECHO 3) springa
Ställ in /p topp = VΣlj ett alternativ:
om % top % == 1 goto tat9
om % top % == 2 goto tat9
om % top % == 3 gå till cityop
: test10
om % thp % lss 0 gå till twin
om % animalhp % lss 0 goto lös
CLS
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % thp % % t10% % tlvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO.
ECHO.
ECHO.
echo \---------------------------------------------------\
ECHO \ % animalhp % % b % % animallvl % \
echo \---------------------------------------------------\
ECHO 1) % at1%
Upprepa 2) % at2%
ECHO 3) springa
Ställ in /p topp = VΣlj ett alternativ:
om % top % == 1 goto tat10
om % top % == 2 goto tat10
om % top % == 3 gå till cityop: tat1
Ange/a testat = % tlvl % * 2
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
Ange/a thp-= % at1%
Ange/a animalhp-= procent testat
gå till test1
: tat2
Ange/a testat = % tlvl % * 2
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
Ange/a thp-= % at1%
Ange/a animalhp-= procent testat
gå till test2
: tat3
Ange/a testat = % tlvl % * 2
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
Ange/a thp-= % at1%
Ange/a animalhp-= procent testat
gå till test3
: tat4
Ange/a testat = % tlvl % * 2
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
Ange/a thp-= % at1%
Ange/a animalhp-= procent testat
gå till test4
: tat5
Ange/a testat = % tlvl % * 2
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
Ange/a thp-= % at1%
Ange/a animalhp-= procent testat
gå till test5
: tat6
Ange/a testat = % tlvl % * 2
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
Ange/a thp-= % at1%
Ange/a animalhp-= procent testat
gå till test6
: tat7
Ange/a testat = % tlvl % * 2
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
Ange/a thp-= % at1%
Ange/a animalhp-= procent testat
gå till test7
: tat8
Ange/a testat = % tlvl % * 2
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
Ange/a thp-= % at1%
Ange/a animalhp-= procent testat
gå till test8
: tat9
Ange/a testat = % tlvl % * 2
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
Ange/a thp-= % at1%
Ange/a animalhp-= procent testat
gå till test9
: tat10
Ange/a testat = % tlvl % * 2
Set/a svep = % animallvl % * % fokus
Set/a screech = % animallvl % * % fokus
Set/a pounce = % animallvl % * % fokus
Set/a klo = % animallvl % * % fokus
Set/a howl = % animallvl % * % fokus
Ange/a bite = % animallvl % * % fokus
Ange/a huggtänder = % animallvl % * % fokus
Ange/a venom = % animallvl % * % fokus
Ange/a fliper = % animallvl % * % fokus
Ange/a ice_slide = % animallvl % * % fokus
Ange/a vin = % animallvl % * 10
Set/a cry = % animallvl % * 10
Ange/a boo = % animallvl % * 10
Ange/a hoo = % animallvl % * 10
Ange/a floop = % animallvl % * % fokus
Ange/a furry_leap = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_howl = % animallvl % * % fokus
Set/a tygla = % animallvl % * % fokus
Set/a Wåhlin = % animallvl % * % fokus
Ange/a sonic_screech = % animallvl % * % fokus
Ange/a jungle_scratch = % animallvl % * % fokus
Ange/a moon_claws = % animallvl % * % fokus
Set/a förlama = % animallvl % * % fokus
Set/a glaciär = % animallvl % * % fokus
Set/a smyga = % animallvl % * % fokus
Set/a håla = % animallvl % * % fokus
Ange/a stealth = % animallvl % * % fokus
Ange/a callbabyfoxes = % animallvl % * % fokus
Ange/a thp-= % at1%
Ange/a animalhp-= procent testat
gå till test10