Hur man arbetar med läder, A gatlopp design. (2 / 9 steg)
Steg 2: Tid att rita
Rita
Tid för din kreativa sida att komma ut att spela. Börja med att rita en rak linje mätning D detta är den längd du vill ha den kastade handsken vara längd. Från den översta punkt av D drar en linje ut till höger halverade C mätning nu mäta ner på D-linjen med E mätningen från denna punkt Rita en linje till höger halverade B mätning. Sedan längst ner på D dra en linje ut till höger den halverade en mätning.
På toppen och botten av raden D lägga till ett par centimeter, du bör sluta med något som bild 1
Nu är det så enkelt som att gå upp prickar.
Botten av D ansluter sig till slutet av A då A kopplingar till slutet av B, B till C och C till toppen av D att sluta med något som bild 2.
Kopiera detta över till andra sidan för att skapa full mönstret. När detta är gjort föreslår jag att skära ut och Linda den runt armen och bara trimma där så är lämpligt.
När nöjd med den slutliga form och storlek här är där du kan vara lite kreativ detta mönster i sig är bra men lite basic du kan om du ville bara använda detta och sedan verktyg det med mönster eller vad du vill. för min design gjort jag ca 6 av dessa mallar för att sedan klippa upp till skapa avsnitten 5 min gatlopp har. Här är det helt upp till dig själv och vad det är du vill göra.