Smart bordslampa
Bij d'Eze opdracht wordt een slimme tafellamp gemaakt voor het keuzevak "Fablab smarta objekt" aan de Hogeschool Rotterdam. De bedoeling är om träffade behulp van o.a. 3D-skrivare sv lasersnijders i het stadslab een slim objekt te maken dat i staat är om interactie aan te gaan träffade de omgeving.
IK heb gekozen om een slimme lampa te maken dör automatisch aan gaat als het donken wordt. Alle eisen sv wensen van de lampa zijn opgenomen i de volgende Moskva lijst:
Måste ha
Lampa i tafellamp vorm
Moet aangaan als een sensor möta dat het donken wordt
Bör ha
Mooie vorm die gemaakt kan worden träffade de maskiner i het stadslab
Besturing via arduino
Kunde ha
Geluidssensor om lampa aan sv uit te laten gaan als er wordt geklapt
Skulle vilja ha
Lichtdoorlatent hout (dörren kleine groefjes i een houten plaat)
Een lampa träffade RGB-lysdioder zodat de kleur ingesteld kan worden
Normale stekker aansluiting 230V