Bygga Audrey II fas 1
Allt börjar med design. Audrey II är en fantastisk varelse; att vara en människoätande planta från yttre rymden som växer i hela produktionen och dansar och sjunger i hennes största former. Naturligtvis har varje form särskilda krav på motion och presentation som måste iakttas innan estetik kan betraktas. För fas 1 finns flera skript kallas för krav. Audrey Phase jag måste:
Kunna hållas, plockade upp, och bärs av Seymour
"Vissna" på kö
"Växa" på kö
Svara på åtgärder på scenen som en funktionell handdocka
Dessa ljud som ganska enkla åtgärder i teorin, men sist är ett specialt övervägande som kräver små handhållna marionett kan placeras på en naturskön element som har en dold dockspelare som sedan kan manipulera Audrey II. Ofta produktioner kommer vill bygga den inbilskhet att Audrey är orörliga tills hon kommer till liv att uttrycka intresse för dricka Seymourʼs blod.
Med dessa överväganden i åtanke började jag min designprocessen, så småningom landa på en variant traditionell fluga-fällan design med några inslag jag trodde skulle göra det tilltalande:
Audrey II utvecklar mer färg i hela den produktion som knölar, vener, knölar och spikar. Den första formen är ganska blek.
Hon växer också gradvis fler och fler tänder. Den första formen är tandlös, och ser något leende och oskyldiga.
Hon har flikiga bladen av en djungel, och de ljusa färgerna av olika udda växter och fåglar, samt vita prickar och belyser för att ge intryck av mer glans än som tillåts.
Min design och anteckningar återspeglar behoven av produktionen och min början överväganden vad behövs för att utföra dem.. Med design godkänts och bosatte sig på direktören (som är en annan process er själv och viktigt samarbete), är bygget redo att börja.