Min bästa fäste legender kartor
1-5: kung Race 2: inspirerad av {LOD} Classic original kung ras, detta är min all time bästa karta. Kombinerade spelare slåss genom en labrinth pussel, försvar och fällor för att nå mållinjen. Varje spelare ges med ca 80 riddare och deras kung i början av spelet. Den första spelare som når egendomen i det övre högra hörnet av kartan med sin kung vinner. Mottagande dödar förlorarna och tillåter vinnare belägring och döda dem.
6,7: gädda krig (5): detta är min mest populära (och mest beroendeframkallande) karta. Det är en blixt snabbt strid som kan vara allt från 1-30 minuter. Pikenerare är den mest tungt bepansrade enheten i spelet med en svag attack, vilket gör dem mycket långsamt att döda, men smart taktik kan användas för att ta ut en fiende kung och vinna spelet på kort tid. Det finns 4 tunnlar, en eldsprutande drake, isbjörnar och riddare som är bur i gates väntar på release av spelare.
8,9: Pacman: denna karta är baserad den klassiska arkad spela, pacman. Kombinerade spelare köra genom smala passager av kartan döda fogliga laddermen (laddermen representerar pacman mat) med sina kungar (Konungarnas representerar pacman). Fyra stora grupper av fiendens knights köra mellan väggarna får rally poäng så att de flyttar automatiskt i deras uppsättning mönster (riddarna representerar spöken). När alla laddermen har eliminerats, kan värd de andra spelarna att döda sin kung för att avsluta spelet. Bildnummer åtta är en skärmdump av karta layout, vilket jag gjorde för att vara lik den ursprungliga pacman.
10,11: död klockan 2: detta är en karta i skuggan av ett faktum; då körs alltid. Det är en kung av hill karta, den första som styr kullen i 10 minuter vinner. Spelare är försedda med ett par hundra enheter, de flesta av dem pikenerare. I mitten av kartan, där alla striderna äger rum, är förpackade av gates från från resten av kartan där spelare håller, skapar en intensiv kamp på kullen. Men varje spelare styr även en stor grupp av ice drottningar (den mest löjligt kraftfull enheten i spelet) i hörnen på kartan som finns tillgängliga för strid på en långsam frisättning system. Efter ca 3 minuter is drottningarna kommer på fiender hålla medurs från deras ägare hålla och oftast besegra den spelaren. Drottningarna är sedan fri att attackera i mitten av kartan. Den första spelaren att nå kullen med deras is queens decimera alla inom en minut. Den andra spelaren att nå centrum med deras drottningar hamnar striderna ut med den andra spelaren. Den sista queens blir stående vinner matchen.
12,13: Academy 2: denna karta var inspirerad av Academy multiplayer uppdraget från Star Wars The klonerna Wars till Gamecube. Tre kombinerade spelare är låst i en arena och gett ett litet slott med massor av enheter för dess försvar. De måste överleva 10 vågor av attack, och belägringen från värd spelaren från 4 sidor. Enheterna i vågor är separerade av murar för att göra dem enkla att distribuera in i striden. Den första vågen är lättast att slå tillbaka och var och en blir svårare. Värd spelarnas kung marscherar in i striden under wave tio och om han är besegrad än spelet slutar.
DETTA BILDSPEL KOMMER ATT TA EN DAG ELLER TVÅ ATT LADDA BILDERNA
Som min artist sida på Facebook och skicka skickar mig ett meddelande med din e-postadress och jag dig kartor!
https://www.Facebook.com/KyleDurkinArtist?ref=HL