3D tryckt lampskärm (2 / 5 steg)
Steg 2: Paneler ytan
Nu är vi redo att börja vår gräshoppa definition. Öppna kontakten i genom att skriva GRÄSHOPPA (detta gäller för de flesta höga kommandon också). I gräshoppa, enkelt dubbel klick tillbaka nätet för att nå denna kommandorad.
1. typ yta att lägga till knappen (höger klicka här för att välja awesome ytan du just gjort)
2. Därefter lägger till en BREP komponenter knapp för mer mångsidighet användning för ner linjen i steg. (tro mig här)
3. nu kan vi börja använda verktygen PANELNING. Hitta knappen Yta domän nummer (visas ovan)
4. När du har anslutit de utsedda flikarna måste vi fastställa antalet rutor för grid - skjutreglageknappen
Obs: Om du ser några knappar är ljus eller mörk grå, som innebär att de är antingen synligt eller inte (Högerklicka om du vill justera)