3D tryckta drinkare stämpel (1 / 18 steg)
Steg 1: Ett textbaserat äventyr i 3D-utskrifter och alkoholism
> få upp.
Försök att få upp, men magen klättrar upp på halsen och försöker kväva din hjärna. Du ligger ner.
> dricka vatten.
Du är för långt bort från vattnet och du saknar samordning krävs för att crawla.
> sov.
Du slumrar igen, i hopp om att sova på något sätt kommer att lösa din situation. Du vaknar en tid senare. Huvudet värker fortfarande. Igelkotten i munnen har fått sällskap av sin oregerliga, ännu mindre frisk familj.
> ta bort igelkotten.
Igelkotten är inte en bokstavlig igelkott. Det började som en liknelse då blev en metafor medan du tupplur. Den representerar uttorkning och beklagande.
> få upp.
Du hoppar till fötterna och efter svajande på plats för över en minut, du klarar av att hålla sig upprätt. Efter ytterligare en minut, så gör rummet.
> Dricka vatten.
Du dricker inaktuella vattnet. Det känns rent och renande. Det finns inte nog av den.
> gå till badrummet.
Du ragla till badrummet. Det finns ett handfat, en spegel, en tandborste och en toalett som har varit smutsad i en ohelig sätt.
> använda diskbänken.
Du sätter dina läppar över kranen och fumla för kranar. Vattnet är varmt, men ändå bra. Du dricka tills du är yr. Den vidriga smaken i munnen kvar.
> borsta tänderna.
Du pressa tandkräm längs hela längden på tandborsten och, på tredje försöket, sätt in huvudet av penseln i munnen. Du borstar blysänken. Med inget bättre att sysselsätta dig i två minuter, försöker du göra mening om vad som hände i natt. Du rita tomma värden. Du blick i spegeln. Ett meddelande är tryckt på din panna.
> läsa meddelandet.