Hur du ställer in ett offentliga fönster (4 / 6 steg)
Steg 4: Skapa en GUI
1. gå till http://basbase.com/guimaker .
2. Logga in med användarnamn och lösenord du fått från offentliga fönster. Om du inte har det, gå till steg X i detta instructable.
3. du kan lägga till knappar, bilder och webbkameror med länkarna under "Lägg till objekt"
4. dina extra objekt visas i det vänstra fönstret. Du kan klicka på dessa objekt och dra dem för att ändra deras position på skärmen.
5. du kan ändra storlek på objekt genom att dra den nedre eller högra kanten eller hörnet lowerright.
6. När du klickar på ett objekt det egenskaper visas på höger sida. Du kan också klicka på objektet i listan och det visas också. Här kan du ändra teckensnitt, färger, bakgrundsbilder och tilldela åtgärder. Åtgärden på en knapp är den text som kommer att skickas till Arduino när du klickar på knappen.
7. När du är nöjd med din GUI kan du ange ett namn för det i det övre högra hörnet av skärmen och klicka på "Spara GUI".