Musad's Spy machine kostym prop (4 / 4 steg)
Steg 4: kod
CONST int BT1 = 2;
CONST int BT2 = 3;
CONST int pot = 3; A3
CONST int LLeft = 4;
CONST int LRight = 5;
CONST int L1 = 6;
CONST int L2 = 7.
CONST int L3 = 8.
CONST int snd = 9.
void setup() {
pinMode (BT1, indata);
pinMode (BT2, indata);
pinMode (LLeft, OUTPUT);
pinMode (LRight, OUTPUT);
pinMode (L1, OUTPUT);
pinMode (L2, OUTPUT);
pinMode (L3, OUTPUT);
pinMode (snd, produktionen);
Serial.BEGIN (9600);
}
void loop() {
/ * om (digitalRead (BT1)) {
digitalWrite (L3, hög);
} annat {
digitalWrite (L3, låg);
}
om (digitalRead (BT2)) {
digitalWrite (L1, hög);
} annat {
digitalWrite (L1, låg);
}*/
digitalWrite (LLeft, digitalRead (BT1));
digitalWrite (LRight, digitalRead (BT2));
Växla (karta (analogRead (kruka), 0, 1023, 0, 3)) {
fall 0:
digitalWrite (L1, låg);
digitalWrite (L2, låg);
digitalWrite (L3, låg);
bryta;
fall 1:
digitalWrite (L1, hög);
digitalWrite (L2, låg);
digitalWrite (L3, låg);
bryta;
fall 2:
digitalWrite (L1, hög);
digitalWrite (L2, hög);
digitalWrite (L3, låg);
bryta;
fall 3:
digitalWrite (L1, hög);
digitalWrite (L2, hög);
digitalWrite (L3, hög);
bryta;
}
om (digitalRead (BT1) & & digitalRead (BT2)) {
tonen (9, random (100, 3000)).
} annat {
noTone(9);
}
}