Pitstop (1 / 8 steg)
Steg 1: Brainstorm
Liksom allt börjar det med en idee och en snilleblixt. Här ser du de idéer jag har innan jag gör en Välj, kommer du att se att jag börja göra saker med stora planer, al massa tid och svåra konstruktioner.
Den första frågan var, har du ett problem i ditt hem?
Jag börja tänka om mina fåglar. De äter mycket och göra smuts när de äter. Jag börja tänka på en maskin som mata fåglarna i timeplan.
Jag vill göra något whit al massa timing och flytta objekt, mycket svårt att skapa. Som en maskin med en timer tappar som ibland mat. Som maskinen på mässan, där du kan plocka upp (om du lycklig) en leksak.
Den nästa idee var mer en sollid objekt där fåglarna kan äta en simtur, utan de rotaiting delarna. I den situationen måste jag uppdatera mat och vatten varje dag som jag gör nu, men än jag kan öva whit laserskärare och den 3d-skrivaren och andra maskiner. Och inte slösa tid försöker skapa en svårt timeplan. Jag skipt del whit al de rörliga objekt, på grund av tidsbrist.
Det har nu:
2 lådor för vatten
2 lådor för mat
1 bin för bajs och släpp spannmål
Pitstop skapas att fåglarna inte kan sitta på en plats där den inte kan bajsa i vattnet eller i där maten. Och för mig är viktigt, att jag kan städa allt enkelt.
I nästa steg ser du vad det blir.