KORT krig (5 / 5 steg)
Steg 5: regler
Gör varelser spelbara på specifika liggande plattor. Bekämpa varje tur med motståndarens varelser. Göra det genom sina magiska led av varelser och poäng 25 träffar mot din motståndare att vinna. Förloraren är en dweeb, och vinnaren är en cool kille! Rita 5 kort under din tur du ta flera steg i ordning tills din tur är över. Din motståndare får sedan ett skott. Gör detta på din tur...
Redo dina kort (vrid dem tillbaka upprätt). Dra ett kort. Du får två åtgärder. Tillbringa de åtgärderna för att spela kort! Korten kostar ett antal åtgärder. Vissa kostar ingenting (woo hoo!), andra kostar så mycket som två (yipe!). Du kan även tillbringa en åtgärd för att dra ett kort. Vill du Floop? Du kan aktivera vissa kort i sidled och använda deras förmåga. Det kallas Flooping. Men Flooped kort kämpa inte. Du kan faktiskt Floop när som helst du vända. Bara inte mitt i en kamp. Kampen! Dina karaktärer slåss din motståndares tecken i samma körfält. Var och en gör sin Attack värdet i skador på andra samtidigt. Om alla tecken skador är lika med dess försvar ignoreras att varelse. I själva verket finns det inget tecken i samma körfält, sedan skada du din motståndare – krossa dem. part-dansstil! Du är klar. Det är det! Du måste balansera dina tillgängliga handlingar – hopp om att inte få några Lama kort och gör ditt bästa att vara en "Card Wars super Amadeus!" Förhoppningsvis haven kommer att justeras och fem vindarna kommer att sprida doften av seger till din palace dörrar! o och skriv ut räknarna 1 per spelare och KOMETER betyder mycket för mig :)