Bilskrot Digital Trombon (2 / 2 steg)
Steg 2: De koden
int speakerPin = 13.
CONST int knop = A1;
CONST int mic = A0;
CONST int dist = A2;
flyta värde1 = 0;
int värde2 = 0;
void setup() {
pinMode (knop, ingång);
pinMode (mic, ingång);
Serial.BEGIN(9600);
}
void loop() {
värde1 += (analogRead(mic)-val1) / 50; stabiliseerd de analogt input van het microfoontje
zorgt ervoor dat d'Eze kod alleen afgespeeld ord als er druk op het knopje finne
IF((analogRead(knop)) > 20) {
neemt de gemapte värde van värde1 sv telt daar de analogt input van de avståndsmätare keer 2
bij op sv maakt een toon van d'Eze värden
Tone(speakerPin,val2+(analogRead(dist)*2));
}
annat {
noTone(speakerPin);
mapt de gestabiliseerde input van het microfoontje wat een politiker heeft van 600 tot 1000 op een goed te / / horen frequentie van 100hz tot 1000hz.
värde2 = map(val1,600,1000,100,1000);
}