Djurens lärande Toy (Kaleidocycle) (5 / 8 steg)
Steg 5: Att göra den slutliga sammansättningen
-För den slutliga sammansättningen måste du Öppna filen hexagon.
-Nu dra bakgrunden och de sex djur som livsmiljö till denna fil.
-Välj sektorn för varje djur. Jag beslutade att lägga kanin och kyckling på stocken CONECT bakgrunden till djuren.
- Rotera djuren till deras rätt vinkel (0, 60 °, 120º, 180º,-120º,-60 °).
-Välj "horisontell typ Tool" och skriv namnet på ett av djuren att välja svart som teckenfärg. Sedan duplicera lagret, markera texten och ändra färgen till vit. Flytta lagret i ryggen några pixlar till höger och ner till göra en skugga som underlättar att läsa namnet. Beroende på färgen på bakgrunden (om det är för ljus) kanske du föredrar att sätta den svarta texten i fronten (ko, får och kanin). Upprepa processen för varje djur.
- Rotera namnen till deras rätt vinkel (0, 60 °, 120º, 180º,-120º,-60 °).
-Markera alla lager och klicka på Redigera > Omforma > rotera och Rotera alla lager 30º så att hörnet av hexagon pekar uppåt.
- Välj den yttre delen av hexagon med "Magic Wand Tool", välj sedan lagret av bakgrunden och Radera den del.
- Dölja lager "Hexagon".
-Klicka på Arkiv > Spara som > JPEG och namnge den med namnet livsmiljö (gård).
-Upprepa processen för varje livsmiljö