Fuska motor 6.2 Tutorial (oavslutade) (2 / 9 steg)
Steg 2: Att hitta och välja din process
För det första ska du öppna spelet du vill ändra. Varning: Mest multiplayer spel kommer inte ge efter för lura motor om inte uppfinningsrikedom används. Ett undantag av detta är Roblox och dess motsvarigheter.
För det första ska du klicka på knappen processer (ser ut som en person som kommer från en stationär dator) som är beläget i det övre vänstra hörnet av lura motor. En bild ingår.
Om du öppnade din process nyligen då det bör vara på botten (eller toppen, hur man än ser på det) i listan. Detta steg är ganska självförklarande utom om spelet är ett browser-baserade spel. Detta är när det blir knepigt för användare av Google Chrome (jag vet inte vad andra webbläsare gör detta). Du kommer att märka att det finns en hel del internets öppna, alla med en annan kod på framsidan.
För att kringgå detta, måste du följa dessa steg:
1. Skriv in din adress bomma till (den bar som visar adressen till den sida du är på) och skriv in "om: minne" (utan citattecken). På den här sidan kommer den att Visa minnesanvändningen och andra oanvändbara bitar av information. Vad du söker är PID av den webbläsare som du vill. Låt oss säga att jag vill hacka Instructables (det står "Skicka: steg för steg" ner i botten). Jag skulle slå upp PID av särskild process (5520).
2. därifrån, skulle jag gå tillbaka till lura motor och välj någon process (processen är inte viktigt på denna punkt) och sätta i rutan "Värde" PID (5520).
3. Klicka på "hex" kryssrutan till vänster om fältet "Värde". Detta kommer att berätta vilka prefix som den webbläsare som du vill ha är. Mine skulle säga "00001590". Så, jag vill ansluta till webbläsaren skulle vara "00001590-chrome.exe".
Följer du?
Oroa dig inte om du inte får det, det finns alltid Google.
VIDARE TILL NÄSTA STEG!