Whappiest kamrat kuben (2 / 7 steg)
Steg 2: Få skära, strykning, sömnad och göra en plysch tärning
6 sidor måste du din kub. Skär ut 6 rutor av samma storlek. Oavsett storlek dessa rutor är kommer att fastställas hur stor din kub är så se till att får du inte utom kontroll.
Efter dina viktigaste sidor är utklipp, kan du lägga till några flare. För programmering av spelet i sig ska vi ha regler som visar för att träffa en viss färg av LED. För mina syften strukna jag på färg tyg på alla kubens sidor att se till att spelarna visste vad den blå sidan, röd, grön sidan var. Du kan ha vilket tyg du vill ha med något mönster eller färg du vill ha! Använda självhäftande lim, limma på extra tyg till din Bottentyget. Se till att det inte är för mycket som du inte vill ha duken blir våt. Medan limmet försöker torka, stryka duken på en låg inställning. Detta se till att din trasa omfattas inte bara grundligt, men det blir inga luftbubblor saknar limmet.
När de 6 sidorna är exakt hur du vill att de ska se ut, sy dem in i dice mönstret.