Animera med 12 principerna (3 / 9 steg)
Steg 3: Överför det Parellelgram
Med vår början scen och avslutande scen redo, låt oss hitta ett sätt att transportera det kvadrera till punkt A till punkt B. såvida, naturligtvis, du råkar ha någon kreativitet juice går igenom systemet just nu (vilket händer). Om så är fallet, är det bäst att ta det lugnt och fundera över. Generalisera dina idéer och sedan komma fram till några idéer som dök in i ditt huvud. Här principen om pose att posera är uppenbart eftersom denna princip talar om att flytta från en ram till en annan.
Mr Gemin rekommenderas att använda alfabetet för att börja idéer är ett bra sätt att hitta din rörelse. Så när du har fastnat i gamla hjulspår och hålla fråga dig själv, "Jag vet inte vad jag ska Rita," gå igenom alfabetet och se vad som kommer på dig. Vem vet? Du kan faktiskt överraska dig själv med en fantastisk idé. Om du redan har en idé om hur att överföra din fyrkant till punkt B, sedan gå vidare i nästa steg! Om inte, sedan låt oss gå vidare och använda idén att skjuta våra torget istället.