Söt bildram (2 / 6 steg)
Steg 2: Utforma ramen
1 det första som behövs är att skapa vektorer för val. Detta görs med hjälp av en bild och vektorer som skapas exporteras för senare användning (detta inte skulle vara nödvändigt om moduler användes eller insignier uppåt)
2 dra i bilden – söt-whale.png
3 acceptera standardvärdena för bilden, men ändra höjden i Z 0
4 minska färger ner 3
5 se till att den vita färgen är secordary färg och lägga till en 5mm symmetriska kantlinje
6 skapa en bitmapp till vektor mörkt blå färg, det är bara att skapa öga och mun, resten av vektorerna kan tas bort eftersom det finns delar av den ljusare fläck i sprutar vatten
7 länka den ljusare blå med mörkare blått att göra en färg
8 skapa en annan bitmapp till vektor skapa dispositionen
9 Markera alla vektorer, välj menyn vektorer och välj Exportera
10 Spara som en EPS-fil (whale.eps)
11 denna modell kan nu inte beaktas eftersom modellen är för liten och måste vara den
rätt storlek